czwartek, 7 listopada 2013

Składanie plastikowych toreb

Nie wiem jak u Was w domach,ale u mnie plastikowe torby są zmorą.
Chcąc nie chcąc przybywają do naszego domu i przeszkadzają.
Ja swoje często wykorzystuje do wyrzucania smieci.Jeśli mam ich zbyt dużo,to do kosza zamiast foliowego worka wkładam reklamówkę.W ten sposób pozbywam się nadwyżek.
A tutaj pokażę Wam jak radzą sobie z tym probemem mądrzy ludzie;)


Z taekiej góry możemy zrobić małe,zgrabne trójkąciki.












Wkładamy ten rożek 



Dla mnie pomysł na pięć;)
Pozdrawiam i zapraszam;)












adFreestyle - reklamy, programy partnerskie, zarabianie przez internet

10 komentarzy:

  1. hyba będę stałą czytelniczką tego bloga. Mnóstwo inspiracji do domowych porządków znalazłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!! zawsze staram się je jakoś ułożyć ale ten pomysł podoba mi się i widać że się nie rozłażą. Fajny pomysł na porady i oczywiście zagościłam tu również:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł, na piątkę, ale ja mam lepszy - nie biorę plastikowych torebek, tzw " reklamówek " ze sklepów, mam zawsze szytą materiałową siatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    po pierwsze podziwiam za prowadzenie kolejnego bloga.Jestem stałą czytelniczką pozostałych. Sposób składania torebek super,ale ja mam taki problem,że złożone torebki po niedługim czasie wydają zapach zepsutwgo masła mimo tego że są
    czyste.Nie wiem czy też tak macie?
    Masz wierną czytelniczkę.Pozdrawiam
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł - wykorzystam w domu! Zwłaszcza, że też mamy tego sporo, ale my wykorzystujemy plastikowe reklamówki inaczej: używamy ich do sprzątania po psie! Mamy specjalny zbierak, który trzeba wyłożyć wewnątrz foliową torebką i zamiast kupować do niego gotowe torebki w sklepie zoologicznym, to wykorzystujemy te, których nadwyżki są zawsze w domu. Polecam, sprzątanie po psie nie boli! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, zaraz zabieram się za składanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w domu jednozarówki są wszędzie!!! Mam osobna szuflade na nie ale i tak juz mi sie tam nie mieszcza;/ Zposób składania jest boooskkkiiii!! W końcu sobie z nimi poradze!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń