piątek, 13 grudnia 2013

Świąteczne ozdoby z szyszek-inspiracje

Witam kochani;)
Oczywiście dzisiejszy post też jest  w świątecznym klimacie;)
Lubię naturę i bardzo lubię jak do ozdób wykorzystuje się to co możemy znaleźć w lesie czy ogrodzie.
Szyszka jest chyba najczęstszym darem natury,z której robimy świąteczne dekoracje.
Kilka inspiracji jej wykorzystania,jedne znane bardziej,drugie troszkę mniej.
Zapraszam do oglądania;)







Możecie zobaczyć jak zrobić takiego aniołka na tej stronie















Kurs na zrobienie takiej sówki znajdziecie tutaj

Nie pokazywałam wianków ani stroików,bo to każdy widział już pewnie nie raz;))
Dziękuję,że jesteście;))
Pozdrawiam ;)

















4 komentarze:

  1. Chyba muszę zacząć składować szyszki, bo nie które ozdoby już by się zrobiło. Wszystkie są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje na świąteczne ozdóbki. Ja mam w planach zrobienie aniołków z szyszek tylko nie wiem czy mi starczy czasu. Pozdrowionka Ilonko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje. sówki muszę zrobić w pracy
    koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe pomysły...Zapraszam też do mnie na mały rekonesans klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń